Méret- vagy fazonprobléma esetén a cserére vonatkozó igényét e-mailben kell bejelenteni. A csere jelzésére az átvételt követő 5 munkanapban van lehetősége a Vevőnek. A kicserélendő terméket a Vevőnek saját költségére kell hiánytalanul és sérülésmentesen az eredeti csomagolásával és címkével az alább megtalálható címre visszajuttatnia. Ha a terméket viselte és látszik rajta a használat, akkor sajnos nem áll módunkban kicserélni! A Vevő elfogadja, hogy az új cseretermék beszerzése akár 1-5 hetet is igénybe vehet. A cseretermék újbóli postázási költségét átvállaljuk a Vevőtől, de cégünk Foxpost automatás küldeményként adja fel. A szállítás módját a Szolgáltató egyezteti e-mailben a Vevővel. Ha a Vevő mindenképp házhoz szállítást kér, akkor a cseretermék postaköltségét nem tudjuk átvállalni és a csereterméket akkor postázzuk, ha a házhozszállítás díját a Vevő megfizette. Az ingyenes cserelehetőség csak egyszer vehető igénybe!
Az ingyenes cseretermék postázása alól kivétel, ha csak akciós terméket vásárol valaki vagy a rendelés értéke nem éri el az 8.000 Ft-ot. Ezekben az esetekben a csere oda-vissza postaköltsége a Vevőt terheli.
Csere menete összefoglalva:
- Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben, hogy egyeztessük a csereterméket.
- Ha megérkezett a cseretermék, akkor tájékoztatjuk e-mailben, hogy mikor tudjuk a csereterméket postázni.
Visszaküldési cím:
1) Kérjük, hogy a kicserélendő terméket hiánytalanul, eredeti fóliás csomagolásában (csomagolás, címke).
Postacím:
PolarSys Bt.
2120 DunakesziÁbrahám Pál u. 46/B
2) Vásárlóinknak lehetőségük van Foxpost automatába is visszaküldeni a csereterméket.
Cím: FoxPost automata - Dunakeszi, Toldi u. 1.
Ebben az esetben az alábbi adatokat adják meg Foxpost feladásnál:
PolarSys Bt.
Tel: +36306375500
email:
Gyári hibás vagy téves termék cseréje
Ha véletlenül gyári hibás a termék vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kap, akkor haladéktalanul, amint kibontotta a csomagot kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken. A legjobb, ha fotót küld a termék hibájáról. Miután egyeztettünk a továbbiakról, a hibás terméket ingyenesen vissza tudja küldeni számunkra és mi amint lehet, szintén ingyenesen elküldjük a megfelelő terméket.