Szállítási módok

A megrendelt terméket az alábbi módokon szállítjuk:

  • Szállítás a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával vagy Foxpost-al történik.
  • Személyes átvétel székhelyünkön.

MPL Futárszolgálat szállítás

  • Minden küldeményünk értékbiztosított és nyomon követhető! A küldemény postázásáról emailben tájékoztatjuk a Vásárlót. A feladást követően a posta is sms-ben/emailben tájékoztat a csomaggal kapcsolatban.
    A postai nyomkövető rendszert itt érhető el >>

A küldeményeket a Magyar Posta MPL Futárszolgálatának üzleti csomag szolgáltatásával szállítjuk normál kézbesítés vagy 1 napos időgaranciával. A következő átvételi lehetőségeket kínáljuk: házhoz szállítás, postán maradó küldemény, MOL PostaPont átvétel illetve Posta csomagautomata.
 

  • MPL házhoz szállítás: Ha házhoz szállítással kéri a küldeményt, akkor a futár munkaidőben (8-17 óra között) próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Lehetőség szerint olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tartózkodik valaki, aki átveszi a küldeményt. Ha ez nem megoldható, akkor jobb választás a postán maradó küldemény, lásd lejjebb! Kérjük, vegye figyelembe, hogy késedelmes kézbesítést okozhat, ha a futár nem talál a megadott címen munkaidőben senkit és így nem tudja átadni a csomagot. Az MPL-es futárok általában nem hagynak értesítőt és nem hívnak mobilon, ha megkísérelték a kézbesítést!
  • Postán maradó küldemény: Ha postán maradóra kéri a küldeményt, akkor a rendelés leadásakor a térképes keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő posták közül ki tudja választani a szállítási címet. A postán maradó küldeményért személyesen kell bemennie a megadott postára. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag Postára történő érkezéséről. A postán maradó küldeményt 10 munkanapig tudja átvenni az adott postán, utána visszaküldik hozzánk!
  • MOL PostaPont és csomagautomatás átvétel: A rendelés leadásakor a térképes keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő PostaPontok közül ki tudja választani a szállítási címet. A küldeményért személyesen kell bemennie a PostaPont-ra. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomag 10 munkanapon keresztül vehető át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta.
    A MOL PostaPontok és automaták listáját itt találja >>
  • Más egyéb postai extra szolgáltatás (szombati kézbesítés, tértivevény, plussz értékbiztosítás) is a Vevő rendelkezésére áll, ezek költségeit is a Vevő állja. Ha postai extra szolgáltatást szeretnél igénybe venni, akkor kérjük, ezt előre jelezd.
  • A termékek csomagolása diszkrét, kívülről nem felismerhető, hogy mi van a küldeményben.
  • Tájékoztatásképpen a szállítási díjról: Egy db termék (bármilyen fűző vagy szoknya) vásárlásakor az 1.000 g-os súlykategória díjszabását számoljuk fel.

Súly

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS
NORMÁL / IDŐGARANTÁLT 1 MUNKANAPOS

MOL POSTAPONT

POSTÁN MARADÓ

1-1.000 g

1.990 Ft / 2.490 Ft

990 Ft

990 Ft

1.001-2.000 g

1.990 Ft / 2.490 Ft

990 Ft

990 Ft

2-10 kg

2.200 Ft / 2.990 Ft

990 Ft

990 Ft

 

 

Foxpost szállítás

  • Foxpost-al történő szállítás történhet Foxpost csomagautomatába (1190 Ft).
  • Figyelem, a Foxpost-al kézbesített csomagok nem időgarantáltak, az automata ürítésétől és feltöltésétől függően 2-4 nap lehet a szállítás. Ha sürgős a csomagod, akkor inkább válaszd az MPL-es időgarantált szállítási módot.

További információk a szállítással kapcsolatban:

  • 19.500 Ft feletti vásárlás esetén a postázás ingyenes (Foxpost)! Választását kérjük, jelezze a Megjegyzés mezőben, ha nem házhoz kéri az ingyenes csomagot hanem esetleg postára vagy csomagautomatába.
  • Személyes átvételre csak székhelyünkön van lehetőség előzetes egyeztetés után.
  • Raktáron lévő árut a vételár és a postaköltség beérkezését követő 1-2 munkanapon belül postázzuk.
  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 nap
  • Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • Az esetleges postai szállítás késésével kapcsolatban sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, ez a Magyar Posta/Foxpost hatáskörébe tartozik.
  • Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.