A vásárló az internetes áruház megrendelési formanyomtatványának kitöltésével és annak elküldésével a formanyomtatványban az általa megadott árut/árukat megrendelte. Az Üzemeltető a megrendelést e-mailben igazolja vissza, és tájékoztatja a vásárlót a fizetési feltételekről, a kiszállítás módjáról, időpontjáról és annak díjáról.
1. A kiválasztott termék lapján a megvásárolni kívánt termék mennyiségét megváltoztathatja a „db” mezőben beírva a db számot vagy a nyilacskák segítségével. A „Méret” legördülő menüből tudja kiválasztani a termék méretét. A méret mellett fel van tüntetve a termék raktárkészleti státusza. Ha a méret mellett „RAKTÁRON VAN” kifejezés szerepel, akkor a terméket a fizetés teljesítése után 1-2 napon belül postázzuk. Ha a méret mellet a „Megrendelésre X hét” kifejezés szerepel, akkor a termék jelenleg nincs raktáron és a gyártótól kell megrendelnünk, ha megtörtént a fizetés teljesülése. A különféle termékek esetében a rendelési idő eltérő lehet, melyről a Megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk. A weboldalon megjelenített megrendelési idők hozzávetőlegesek, így előfordulhat rövidebb, de hosszabb idő is mire a terméket be tudjuk szerezni.
Az alábbiak az irányadók:
Raktárkészleten lévő áru
Raktárkészletes termékek postázása a vételár (+szállítási költség) számlánkra történő beérkezésének másnapján történik, de legfeljebb 2 napon belül.
Raktárkészleten nem lévő áru
Legtöbb termékünk nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján (fazon, méret, szín) szerezzük be külföldi Partnerünktől. Megrendelésünket a külföldi Partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és a postaköltség megfizetésre került. A rendelések leadása fűzőtípusoktól függően hetente vagy kéthetente esedékes. Kérjük, vegye tehát figyelembe, hogy a fizetés beérkezése utáni következő rendelésbe kerül bele az Ön terméke. Ha tehát éppen lemaradt a heti rendelésleadás időpontjáról, akkor ez eredményezhet csúszást a szállításban, mivel a rendelése áttevődik a következő hétre. Ettől az időponttól számítva az alábbi szállítási idők az irányadók:
- Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 munkanap.
Természetesen igyekszünk minden rendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni!
A webáruház raktárkészletét manuálisan frissítjük minden este. Ez azt jelenti, hogy mindig az előző napi aktuális készletet látja a vevő, így előfordulhat, hogy ha két vásárló ugyanazt a terméket rendeli meg a nap folyamán, akkor a termék nem áll rendelkezésre. Ebben az esetben a vásárlót tájékoztatjuk e-mailben a felmerült készlethiányról és a megrendelt termék beszerzési idejéről. Ha ez nem felel meg a vásárló számára, elállhat a vásárlástól.
2. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti, majd további termékeket is tehet még a kosárba a fent leírt módon, ha folytatja a vásárlást. Ha összeállította rendelését, minden kívánt terméket a kosárba helyezett, akkor a Kosár ikonra kattintva megtekintheti a Kosár tartalmát, itt még tud változtatni a termékek mennyiségén vagy akár a Kuka ikonra kattintva kivehet terméket a kosárból. A Kosár oldalán, a jobb szélen láthatja a szállítási lehetőségeket és a díjakat tájékoztatásképpen. A lap aljára görgetve láthatja a kosárba helyezett termékek összesített értékét és a termékek súlyát, mely alapján a következő lépésben a szállítási díj véglegesítése történik. A Pénztár gombra kattintva a Pénztár oldalra kerül.
3. A webáruházban a vásárló le tud adni regisztráció nélkül is rendelést, azonban, ha úgy dönt, akkor regisztrálni is tud (menetét lásd később), ebben az esetben további vásárlásai során a bejelentkezést követően a felhasználói fiókban adatai megtalálhatók lesznek, nem kell ismét kitölteni azokat. A Pénztár oldalon az 1. számú blokkban kell megadnia különböző adatokat, melyek a rendelés lebonyolításához szükségesek. A kötelezően kitöltendő mezők csillaggal vannak jelölve. Kiemelten fontos a valós emailcím, telefonszám és szállítási cím megadása, hogy a rendelése megvalósulhasson. A 2. blokkban a szállítási módot lehet kiválasztani, a szolgáltatás részletei Szállítási módok pontban olvashatók. A 3. blokkban a fizetési módot választhatja ki a vásárló, melynek részletes ismertetését a Fizetési módok pontban találja. A
4. blokkban ismét a Kosár tartalma kerül feltüntetésre a megvásárolni kívánt termék/kek képével, nevével, darabszámával és árával. A rendszer kiszámítja a csomag tömegét, listázza a választott szállítási mód díját, a fizetési módot és megadja a fizetendő bruttó végösszeget.
A Megjegyzés mezőbe a vásárló tetszés szerint írhat üzenetet a Szolgáltatónak, melyet fontosnak tart a rendelés szempontjából. Végül az ÁSZF és az Adatkezelési nyilatkozat elolvasása után, ha a Vevő egyetért az azokban foglaltakkal, akkor a két négyzet kipipálásával tudomásul veszi és elfogadja a bennük foglaltakat. Ezután a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva adja le rendelését, ezzel fizetési kötelezettsége keletkezik.
4. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Kérjük, hogy levelezőjében a Promóciós és Spam mappákat is nézze át, ha a fő mappában nem találja a rendelés automatikus visszaigazolását, mivel bizonyos levelező rendszerek esetében az a főmappa helyett ide érkezhet. Amennyiben ezután sem találja a levelet, akkor a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
5. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével, ha regisztrált az oldalon. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Az internetes áruházban szereplő termékekkel kapcsolatos árakra, raktárkészletre és adatokra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, az Üzemeltető a változtatás jogát fenntartja. A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak.
Az akciós áru termékek kedvezményes árára már nem vehető igénybe semmilyen további kedvezmény, mint pl. kuponkedvezmény vagy törzsvásárlói kedvezmény.
Ha a weboldal rendszer technikai hibájából adódóan rosszul kerül megállapításra az ár vagy a Vásárló olyan termékre érvényesíti kuponkedvezményét vagy törzsvásárlói kedvezményét, melyre az nem vonatkozik, akkor az Üzemeltető ezt emailben jelzi a Vásárlónak és fenntartja a jogot a helyes ár megállapítására.
A weboldal rendszer technikai hibájából eredő téves ár esetében (nyilvánvalóan rossz ár, pl. 1 Ft) az üzemeltető fenntartja a jogot a helyes ár utólagos megállapítására, de ebben az estben a vevő elállhat a rendeléstől.