Vissza

Általános szerződési feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Sensual Corset Kft. (székhely: 7720 Zengővárkony, Zrínyi M. u. 2/c adószám: 24081540-2-02), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház (www.fuzok.hu) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Az ÁSZF letölthető az alábbi linkről: Sensual Corset Kft ÁSZF

 

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Sensual Corset Kft.

A szolgáltató székhelye:7720 Zengővárkony, Zrínyi M. u. 2/c

A szolgáltató elektronikus elérhetősége: info@fuzok.hu

Telefonszáma: +36-30-630-55-05

Cégjegyzékszáma: 02-09-079265

Adószáma: 24081540-2-02

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve(cégbíróság): Pécsi Törvényszék Cégbírósága

Adatvédelmi nyilvántartási száma:

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: PolarSys Informatikai Bt., info[kukac]polarsys.hu,
2120 Dunakeszi, Ábrahám P.  u. 46/B

Panaszkezelés: e-mail formájában (info@fuzok.hu)

 

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Jelen ÁSZF módosításig van hatályban.

1.3. A webshop és tartalma (a közölt információk és képek), mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Szolgáltató webáruházában különböző típusú fűzők, szoknyák és kiegészítők kerülnek értékesítésre. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl. anyagszín függ a monitor beállítástól), bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Rendelési információk

A webáruházban megjelenített termékek elsősorban online vásárolhatók meg, de előzetes egyeztetés után személyesen a cég székhelyén (7720 Zengővárkony, Zrínyi M. u. 2/c) is.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt olvasható.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára, a terméklapra jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat (pl. méretezés, anyaga, szabása, raktárkészleti elérhetősége). Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

Rendelés menete

1. A kiválasztott termék lapján a megvásárolni kívánt termék mennyiségét megváltoztathatja a „db” mezőben beírva a db számot vagy a nyilacskák segítségével. A „Méret” legördülő menüből tudja kiválasztani a termék méretét. A méret mellett fel van tüntetve a termék raktárkészleti státusza. Ha a méret mellett „RAKTÁRON VAN” kifejezés szerepel, akkor a terméket a fizetés teljesítése után 1-2 napon belül postázzuk. Ha a méret mellet a „Megrendelésre X hét” kifejezés szerepel, akkor a termék jelenleg nincs raktáron és a gyártótól kell megrendelnünk, ha megtörtént a fizetés teljesülése. A különféle termékek esetében a rendelési idő eltérő lehet, melyről a Megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk. A weboldalon megjelenített megrendelési idők hozzávetőlegesek, így előfordulhat rövidebb, de hosszabb idő is mire a terméket be tudjuk szerezni.

Az alábbiak az irányadók:

Raktárkészleten lévő áru

Raktárkészletes termékek postázása a vételár (+szállítási költség) számlánkra történő beérkezésének másnapján történik, de legfeljebb 2 napon belül.

A raktárkészleten lévő fűzőinket természetesen fel lehet próbálni, ha személyesen eljön hozzánk telephelyünkre Zengővárkonyba.

Raktárkészleten nem lévő áru

Legtöbb termékünk  nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján (fazon, méret, szín)  szerezzük be külföldi Partnerünktől. Megrendelésünket a külföldi Partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és a postaköltség megfizetésre került. A rendelések leadása fűzőtípusoktól függően hetente vagy kéthetente, acélos fűzőknél 1-2 havonta esedékes. Kérjük, vegye tehát figyelembe, hogy a fizetés beérkezése utáni következő rendelésbe kerül bele az Ön terméke. Ha tehát éppen lemaradt a heti rendelésleadás időpontjáról, akkor ez eredményezhet csúszást a szállításban, mivel a rendelése áttevődik a következő hétre. Ettől az időponttól számítva az alábbi szállítási idők az irányadók:

  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 munkanap.
  • Acélmerevítős fűzőinkesetében a gyártótól való rendelés hosszabb ideig tart kb.4-6 hét.

Természetesen igyekszünk minden rendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni!

A webáruház raktárkészletét manuálisan frissítjük minden este. Ez azt jelenti, hogy mindig az előző napi aktuális készletet látja a vevő, így előfordulhat, hogy ha két vásárló ugyanazt a terméket rendeli meg a nap folyamán, akkor a termék nem áll rendelkezésre. Ebben az esetben a vásárlót tájékoztatjuk e-mailben a felmerült készlethiányról és a megrendelt termék beszerzési idejéről. Ha ez nem felel meg a vásárló számára, elállhat a vásárlástól.

2. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti, majd további termékeket is tehet még a kosárba a fent leírt módon, ha folytatja a vásárlást. Ha összeállította rendelését, minden kívánt terméket a kosárba helyezett, akkor a Kosár ikonra kattintva megtekintheti a Kosár tartalmát, itt még tud változtatni a termékek mennyiségén vagy akár a Kuka ikonra kattintva kivehet terméket a kosárból. A Kosár oldalán, a jobb szélen láthatja a szállítási lehetőségeket és a díjakat tájékoztatásképpen. A lap aljára görgetve láthatja a kosárba helyezett termékek összesített értékét és a termékek súlyát, mely alapján a következő lépésben a szállítási díj véglegesítése történik. A Pénztár gombra kattintva a Pénztár oldalra kerül.

3. A webáruházban a vásárló le tud adni regisztráció nélkül is rendelést, azonban, ha úgy dönt, akkor regisztrálni is tud (menetét lásd később), ebben az esetben további vásárlásai során a bejelentkezést követően a felhasználói fiókban adatai megtalálhatók lesznek, nem kell ismét kitölteni azokat. A Pénztár oldalon az 1. számú blokkban kell megadnia különböző adatokat, melyek a rendelés lebonyolításához szükségesek. A kötelezően kitöltendő mezők csillaggal vannak jelölve. Kiemelten fontos a valós emailcím, telefonszám és szállítási cím megadása, hogy a rendelése megvalósulhasson. A 2. blokkban a szállítási módot lehet kiválasztani, a szolgáltatás részletei Szállítási módok pontban olvashatók. A 3. blokkban a fizetési módot választhatja ki a vásárló, melynek részletes ismertetését a Fizetési módok pontban találja. A
4. blokkban ismét a Kosár tartalma kerül feltüntetésre a megvásárolni kívánt termék/kek képével, nevével, darabszámával és árával. A rendszer kiszámítja a csomag tömegét, listázza a választott szállítási mód díját, a fizetési módot és megadja a fizetendő bruttó végösszeget.
A Megjegyzés mezőbe a vásárló tetszés szerint írhat üzenetet a Szolgáltatónak, melyet fontosnak tart a rendelés szempontjából. Végül az ÁSZF és az Adatkezelési nyilatkozat elolvasása után, ha a Vevő egyetért az azokban foglaltakkal, akkor a két négyzet kipipálásával tudomásul veszi és elfogadja a bennük foglaltakat. Ezután a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva adja le rendelését, ezzel fizetési kötelezettsége keletkezik.

4. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Kérjük, hogy levelezőjében a Promóciós és Spam mappákat is nézze át, ha a fő mappában nem találja a rendelés automatikus visszaigazolását, mivel bizonyos levelező rendszerek esetében az a főmappa helyett ide érkezhet. Amennyiben ezután sem találja a levelet, akkor a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

5. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével, ha regisztrált az oldalon. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

 

A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása

A rendelés feldolgozása a következő munkanapon, de legkésőbb 48 órán belül megtörténik a rendelés beérkezése után. Kivételes alkalmakkor, mint pl. szabadság illetve a karácsonyi ünnep ideje alatt a rendelések feldolgozása ettől eltérhet, ezekről a leállásokról a webáruház nyitó oldalán minden esetben tájékoztatjuk a Látogatókat. Ha a rendelt termékkel kapcsolatban probléma merül fel a rendelés feldolgozása során (pl. készlethiány, késedelmes szállítás), akkor azt a Szolgáltató haladéktalanul jelzi a Vevő felé a megadott e-mail címére.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon általában 17-20 óráig történik, munkaszüneti napokon folyamatosan. Webáruházunkban a rendeléseket csak a fizetés beérkezése után igazoljuk vissza és dolgozzuk fel, mivel utánvéttel nem teljesítünk rendelést, a rendelés teljesítése tehát a fizetés teljesülése. A kifizetett és visszaigazolt megrendelés teljesítési határideje, a fizetés beérkezését nyugtázó visszaigazolástól számítva az alábbiak szerint zajlik:

Raktárkészleten lévő áru
(A webáruházban a méret mellet „RAKTÁRON VAN” kifejezés szerepel)

Raktárkészletes termékek postázása a rendelés és a vételár (+szállítási költség) számlánkra történő beérkezésének másnapján történik, de legfeljebb 2 napon belül.

A raktárkészleten lévő fűzőinket természetesen fel lehet próbálni, ha személyesen eljön hozzánk telephelyünkre Zengővárkonyba.

Raktárkészleten nem lévő áru
(A webáruházban a méret mellet „Rendelésre X hét” kifejezés szerepel)

Legtöbb termékünk  nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján (fazon, méret, szín)  szerezzük be külföldi Partnerünktől. Megrendelésünket a külföldi Partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és a postaköltség megfizetésre került. A rendelések leadása fűzőtípusoktól függően hetente vagy kéthetente esedékes. Kérjük, vegye tehát figyelembe, hogy a fizetés beérkezése utáni következő rendelésbe kerül bele az Ön terméke. Ha tehát éppen lemaradt a heti rendelésleadás időpontjáról, akkor ez eredményezhet csúszást a szállításban, mivel a rendelése áttevődik a következő hétre. Ettől az időponttól számítva az alábbi szállítási idők az irányadók:

  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 munkanap.
  • Acélmerevítős fűzőink esetében a gyártótól való rendelés hosszabb ideig tart kb. 4-6 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a beszerzés során felmerülő késések miatt (pl. vámkezelés elhúzódása, nemzetközi szállítás késedelme), melyekre nincs befolyással, azonban a raktáron nem lévő áru megrendelésekor felmerülhet és késedelmes teljesítést eredményezhet, melyről azonban a Vásárlót e-mailben értesítjük.

 

Fizetési feltételek

Vevő a megrendelés ellenértékét és a szállítási díjat az alábbi módokon fizetheti meg:

  • Utánvéttel nem teljesítünk rendelést (amikor a kézbesítőnek vagy a postán fizet az áru átvételekor) a korábbi negatív tapasztalataink miatt (nem fizető vevők). Ez a fizetési mód webáruházunkban éppen ezért nem is választható. Kérjük megértését!
  • Banki előre utalással történő teljesítés:

Az automatikus rendelés visszaigazoló levélben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Bankszámlaszámunkat megtalálja továbbá az üzemeltetői adatok között (Impresszum) is. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, e-mailben visszaigazoljuk a fizetés beérkezését, kiállítjuk a Billingo rendszerén keresztül az elektronikus számlát, melyet a rendeléskor megadott e-mail címére elküldünk. Raktáron lévő terméket csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal vagy raktáron nem lévő termék esetében az a következői gyártói beszerzésünk során kerül megrendelésre.

  • Bankkártyávala Simple rendszerén keresztül:

A biztonságos online bankkártyás fizetés az OTP Simple magyar nyelvű felületén keresztül történik. A Simple felületén keresztül történő fizetés 100%-ig biztonságos, a bankkártya adatai nem kerülnek elmentésre. Nincs tranzakciós jutalék felszámolás, a Vásárló annyit fizet, amennyit a webáruházban vásárolt. A Simple-el gyorsan és biztonságosan, magyar nyelvű kezelőfelszínen fizethet webáruházunkban, az alábbi egyszerű lépéseket követve:

    • A rendelés leadása után megjelenő oldalon jóvá kell hagynod a Simple felhasználási feltételeit úgy, hogy a négyzetet kipipálod. Ezután a linkre kattintasz, ami picit lejjebb megjelenik, ezután a Simple fizetési oldalára leszel átirányítva.
    • Töltse ki a szükséges mezőket (kártyaszám, lejárati dátum, tulajdonos neve, CVV kód).
    • Erősítse meg a fizetést.
    • Elfogadott kártyák: MasterCard, Visa, Maestro, American Express
    • További részletes információkat a Simple-ről az alábbi tájékoztatóban itt olvashatsz.

 

  • Személyesen történő áruátvétel: cégünk székhelyén, Zengővárkonyban előzetes egyeztetés után készpénzzel fizethet.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A termékekre vonatkozó használati utasítás/kezelési útmutatót a postázási értesítő e-mailben található linkre kattintva éri el vagy webáruházunkban a Használati útmutatók menüpontra kattintva.

 

Szállítási módok

A megrendelt terméket az alábbi módokon szállítjuk:

  • Szállítás a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával vagy Foxpost-al történik.
  • Utánvéttel nem szállítunk(amikor a csomag átvételekor a futárnak fizet)!
  • Személyes átvétel székhelyünkön.

MPL Futárszolgálat szállítás

  • Minden küldeményünk értékbiztosított és nyomon követhető! A küldemény postázásáról emailben tájékoztatjuk a Vásárlót. A feladást követően a posta is sms-ben/emailben tájékoztat a csomaggal kapcsolatban.
    A postai nyomkövető rendszert itt érhető el >>

A küldeményeket a Magyar Posta MPL Futárszolgálatának üzleti csomag szolgáltatásával szállítjuk 1 napos időgaranciával. A következő átvételi lehetőségeket kínáljuk: házhoz szállítás, postán maradó küldemény, MOL PostaPont átvétel illetve Posta csomagautomata.
 

  • MPL házhoz szállítás: Ha házhoz szállítással kéri a küldeményt, akkor a futár munkaidőben (8-17 óra között) próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Lehetőség szerint olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tartózkodik valaki, aki átveszi a küldeményt. Ha ez nem megoldható, akkor jobb választás a postán maradó küldemény, lásd lejjebb! Kérjük, vegye figyelembe, hogy késedelmes kézbesítést okozhat, ha a futár nem talál a megadott címen munkaidőben senkit és így nem tudja átadni a csomagot. Az MPL-es futárok általában nem hagynak értesítőt és nem hívnak mobilon, ha megkísérelték a kézbesítést!
  • Postán maradó küldemény: Ha postán maradóra kéri a küldeményt, akkor a rendelés leadásakor a térképes keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő posták közül ki tudja választani a szállítási címet. A postán maradó küldeményért személyesen kell bemennie a megadott postára. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag Postára történő érkezéséről. A postán maradó küldeményt 10 munkanapig tudja átvenni az adott postán, utána visszaküldik hozzánk!
  • MOL PostaPont és csomagautomatás átvétel: A rendelés leadásakor a térképes keresőben az irányítószám vagy a településnév beírása után megjelenő PostaPontok közül ki tudja választani a szállítási címet. A küldeményért személyesen kell bemennie a PostaPont-ra. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomag 10 munkanapon keresztül vehető át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta.
    A MOL PostaPontok és automaták listáját itt találja >>
  • Más egyéb postai extra szolgáltatás (szombati kézbesítés, tértivevény, plussz értékbiztosítás) is a Vevő rendelkezésére áll, ezek költségeit is a Vevő állja. Ha postai extra szolgáltatást szeretnél igénybe venni, akkor kérjük, ezt előre jelezd.
  • A termékek csomagolása diszkrét, kívülről nem felismerhető, hogy mi van a küldeményben.
  • Tájékoztatásképpen a szállítási díjról: Egy db termék (bármilyen fűző vagy szoknya) vásárlásakor az 1.000 g-os súlykategória díjszabását számoljuk fel.

 

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS

MOL POSTAPONT

POSTÁN MARADÓ

Súly

MPL Futár 1 napos időgarancia

1-1.000 g

1.550 Ft

1.220 Ft

1.220 Ft

1.001-2.000 g

1.600 Ft

1.290 Ft

1.290 Ft

2-10 kg

1.900 Ft

1.580 Ft

1.580 Ft

 

 

Foxpost szállítás

  • Foxpost-al történő szállítás történhet Foxpost csomagautomatába (699 Ft) illetve házhoz (1.250 Ft).
  • Figyelem, a Foxpost-al kézbesített csomagok nem időgarantáltak, az automata ürítésétől és feltöltésétől függően 2-4 nap lehet a szállítás. Ha sürgős a csomagod, akkor inkább válaszd az MPL-es időgarantált szállítási módot.

További információk a szállítással kapcsolatban:

  • 26.000 Ft feletti vásárlás esetén a postázás ingyenes (MPL Futárszolgálattal/Foxpost)! Választását kérjük, jelezze a Megjegyzés mezőben, ha nem házhoz kéri az ingyenes csomagot hanem esetleg postára vagy csomagautomatába.
  • Személyes átvételre csak Zengővárkonyban, a székhelyünkön van lehetőség előzetes egyeztetés után.
  • Raktáron lévő árut a vételár és a postaköltség beérkezését követő 1-2 munkanapon belül postázzuk.
  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 nap. Acélmerevítős fűzőink esetében a gyártótól való rendelés hosszabb ideig tart, kb. 6-8 hét.
  • Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • Az esetleges postai szállítás késésével kapcsolatban sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, ez a Magyar Posta/Foxpost hatáskörébe tartozik.
  • Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

Regisztráció

A webáruházunkba történő regisztráció kötelezettségekkel nem jár. Jelentősége a további vásárlásoknál illetve korábbi rendelések visszakeresésénél van, egyszerűbb, gyorsabb vásárlást tesz lehetővé az áruházban illetve így juthat vásárlásai által törzsvásárlói kedvezményekhez.
A Regisztráció gombra kattintva nevét, telefonszámát, email címét és egy jelszót kell megadnia és elfogadni az Adatkezelési nyilatkozatot. Ezután a rendszer e-mailt küld az Ön címére, melyben a regisztráció visszaigazoló linkre kattintva jóváhagyhatja a regisztrációját.

A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

Vásárlás során bármikor bejelentkezhet a korábban regisztrált email címével és a jelszavával a Bejelentkezés gombra kattintva így a vásárlását a felhasználói fiókjával adhatja le, melyben számlázási és szállítási adatai már korábban mentésre kerültek.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. 

 

Termék cseréje

Méret- vagy fazonprobléma esetén a cserére vonatkozó igényét e-mailben kell bejelenteni. A csere jelzésére az átvételt követő 5 munkanapban van lehetősége a Vevőnek. A kicserélendő terméket a Vevőnek saját költségére kell hiánytalanul és sérülésmentesen az eredeti csomagolásával és címkével az alább megtalálható címre visszajuttatnia. Ha a terméket viselte és látszik rajta a használat, akkor sajnos nem áll módunkban kicserélni! A Vevő elfogadja, hogy az új cseretermék beszerzése akár 1-5 hetet is igénybe vehet. A cseretermék újbóli postázási költségét átvállaljuk a Vevőtől, de cégünk postán maradó vagy Foxpost automatás küldeményként adja fel. A szállítás módját a Szolgáltató egyezteti e-mailben a Vevővel. Ha a Vevő mindenképp házhoz szállítást kér, akkor a cseretermék postaköltségét nem tudjuk átvállalni és a csereterméket akkor postázzuk, ha a házhozszállítás díját a Vevő megfizette. Az ingyenes cserelehetőség csak egyszer vehető igénybe!

Az ingyenes cseretermék postázása alól kivétel, ha csak akciós terméket vásárol valaki vagy a rendelés értéke nem éri el az 5.000 Ft-ot. Ezekben az esetekben a csere oda-vissza postaköltsége a Vevőt terheli.

Csere menete összefoglalva:

  • Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben, hogy egyeztessük a csereterméket.

Kérjük, hogy regisztrált küldeményként postázza vissza címünkre a kicserélendő terméket hiánytalanul, eredeti fóliás csomagolásában (csomagolás, címke).

Postacím:
Sensual Corset Kft.
Pécsvárad Posta
7720 Pécsvárad
Vasút u. 4.

Kérjük, tüntesse fel a csomagon, hogy "POSTÁN MARADÓ"!

  • Ha megérkezett a cseretermék, akkor tájékoztatjuk e-mailben, hogy mikor tudjuk a csereterméket postázni.

 

Gyári hibás vagy téves termék cseréje

Ha véletlenül gyári hibás a termék vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kap, akkor haladéktalanul, amint kibontotta a csomagot kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken. A legjobb, ha fotót küld a termék hibájáról. Miután egyeztettünk a továbbiakról, a hibás terméket ingyenesen vissza tudja küldeni számunkra és mi amint lehet, szintén ingyenesen elküldjük a megfelelő terméket.

 

Elállási jog

Nem az elképzeléseinek megfelelő a fűző? Sajnálattal vesszük és ebben az esetben természetesen élhet az elállás jogával, az alábbiaknak megfelelően.

A hatályos jogszabályok szerint, online vásárlás esetén minden Vevőnek a vásárlástól (postai átvételtől) számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Elállásra vonatkozó igényét e-mailben kell bejelenteni. Az elállási jog a webáruházban online vásárolt termékekre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az Üzemeltetőhöz. Kérjük, hogy a rendelése számát is írja meg az elállást kérelmező e-mailben, hogy azonosítani tudjuk a tranzakciót.
  • A személyesen megvásárolt termékekre az elállási jog nem vonatkozik!
  • Elálláskor a termék hiánytalan visszajuttatásának a költsége a Szolgáltatóhoz a Vevőt terheli.
  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal (mindenképp regisztrált küldeményként) küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 15 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a Vevő által megadott bankszámlaszámra.
  • A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Elállás esetén tehát a postaköltséggel csökkentett vételárat utaljuk vissza a Vevőnek. Ha a vásárláskor nagyobb összegben rendeltél és ingyenes postázást biztosítottunk számodra, akkor elállás esetén szintén a postaköltséggel csökkentett végösszeget térítjük meg.
  • Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, használatmentesen, sérülésmentesen az Üzemeltető részére visszajuttatni, az Üzemeltető nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a Vevő költségére.
  • Kérjük, hogy regisztrált küldeményként postázza vissza címünkre a terméket hiánytalanul, eredeti fóliás csomagolásában (csomagolás, címke).

Postacím:
Sensual Corset Kft.
Pécsvárad Posta
7720 Pécsvárad
Vasút u. 4.

Kérjük, tüntesse fel a csomagon, hogy "POSTÁN MARADÓ"!

 

Jótállás

Általános rendelkezések

Ruházati termékek, cipő, és egyéb (nem műszaki termék) fogyasztási cikkek esetén a jelenlegi hazai szabályok alapján ugyan nincs kötelező jótállás, de ez nem jelenti azt, hogy hiba esetén a fogyasztónak ne lennének jogai. A törvény szerint az ún. kellékszavatossági jogok alapján is érvényesítheti a jogait a fogyasztó.

(Az alábbiakban a törvényi minimum követelményeket ismertetjük, ezt a forgalmazó a fogyasztó hátrányára nem változtathatja meg)

A Polgári Törvénykönyv idevágó szabálya a vásárlást követő 6 hónapon belül a garanciához/jótálláshoz hasonló helyzetet eredményez. A fogyasztónak ebben az első hat hónapban – ha a hiba, vagy annak oka már a vásárláskor is megvolt a termékben, és arra külön nem hívták fel a figyelmét – joga van ahhoz, hogy követelje a kijavítást, vagy kicserélést, illetve a vételár visszafizetését (e jogok között azonban van egy sorrend, amitől csak kivételes esetben lehet eltérni).

Hiba alatt objektív hibát értünk, ami azt jelenti, hogy a termék nem alkalmas azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú szolgáltatásokat rendszerint használnak, és

- nem rendelkezik azzal a minőséggel, illetve nem nyújtja azt a teljesítményt, amely azonos fajtájú szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a szolgáltatás természetét, valamint a kötelezettnek, a gyártónak, az importálónak vagy ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó – különösen reklámban vagy az áru címkéjén megjelenő – nyilvános kijelentését, és

- nem alkalmas a jogosult által meghatározott célra, ha azt a jogosult a szerződéskötés (vásárlás) időpontjában a kötelezett (forgalmazó) tudomására hozta, és abba a kötelezett beleegyezett, valamint

- nem rendelkezik a kötelezett által adott leírásban szereplő, és az általa a jogosultnak mintaként bemutatott szolgáltatásban lévő tulajdonságokkal.

Mikor kérhet a fogyasztó kicserélést?

Az a fő szabály, hogy a fogyasztó első körben választása szerint kijavítást, vagy kicserélést kérhet. Ha a hiba kijavítása nem lehetséges, vagy azt az üzlet bármilyen okból nem tudja vállalni, illetve a hiba természetéből kifolyólag javításra nincs lehetőség, akkor egyértelműen a csere a megoldás. Az üzlet javítható hiba esetén jogosult megtagadni a kicserélés iránti igényt, ha az a javításhoz képest aránytalan többletkötelezettséget jelent.

A kicserélés azt jelenti, hogy ugyanolyan, új terméket kell a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.

Ha sem a kijavítás, sem a kicserélés nem lehetséges (a fogyasztónak nincs rá joga, illetve az üzlet nem képes eleget tenni az igénynek), a fogyasztó kérhet árleszállítást, illetve a vételár visszafizetését. Jelentéktelen hiba esetében azonban az elállásnak nincs helye.

Az igényérvényesítés szempontjából nem minősül hibának, ha a ruhának nem jó a mérete, illetve az sem, ha a hibát rendeltetésellenes használat okozta.

Fűzők használatára vonatkozó szavatossági irányelvek:

Fűző esetében előfordulhat, hogy a rendszeres hajolgatás hatására a merevítők sérülnek/görbülnek vagy akár eltörnek. A fűző viselésekor erre fokozottan kell ügyelni,  ugyanis, ezen ruhadarabok nem a mindennapi mozgások során végrehajtott nagy igénybevételre vannak tervezve, kifejezetten nem bírják az erőteljes többszöri hajlítást a merevítők. A fűző viselése a törzs mozgásának bizonyos fokú beszűkülését eredményezheti, pl. nem lehet benne, csak a merevítőt erőltetve lehajolni. A hajolgatás miatt megtört merevítőket a nem rendeltetésszerű használat okozza.

Ha a jótállási időn belül ilyen problémát észlel, akkor még az anyag átfúródása előtt jelezze a problémát és ne hordja tovább a fűzőt, mert nem lehetséges a javítása. Anyagátfúródás esetén mivel az többszöri sérült merevítős hordást feltételez nem áll módunkban cserélni a terméket.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Forrás: http://www.fome.hu/kategoria/3/cipo-ruha-panaszok

 

Panaszok kezelése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben azt alvállalkozója számára a megrendelés kézbesítéséhez, a számviteli törvény betartásához illetve a fizetés teljesítéséhez ez szükséges.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató részletes Adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Adatvédelmi nyilatkozat >>

 

Kedvezmények

Fűző webáruházunkban többféle kedvezményt is igénybe vehetnek a vásárlók.

Törzsvásárlói kedvezmény

  • Törzsvásárlói programunkban való részvételhez szükséges a webáruházban való regisztráció. Azon regisztrált vásárlóink, akik elérik az 50.000 Ft-os összeget vásárlásaikkal, automatikusan törzsvásárlói státuszba kerülnek és 5% kedvezményt kapnak minden ezt követő vásárlásukra. Az 50.000 Ft-os határt nem egy vásárlás alkalmával kell meghaladni, hanem folyamatosan több rendelés esetére vonatkozik.

Akciók

  • Időszakosan oldalunkon akciót hirdethetünk, melynek mértékét a terméklistán piros jellel jelöljük az adott terméknél.

 

Ajándékutalvány

Webáruházunkban lehetősége van ajándékutalványt vásárolni. Az utalvány 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft és 20.000 Ft-os összegekben érhető el, de ha ettől eltérő összegű utalványt szeretne, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

Vásárlás és az ajándékutalvány beváltás menete:
1. Válassza ki az utalvány összegét.
2. Válassza ki, hogy küldjünk-e papír alapon is utalvány kártyát vagy elegendő az email-en küldött kupon kód.

3. Tegye a kosárba az ajándékutalványt, majd vigye végig a rendelést a webáruházban.
4. Ha papír alapú utalványt kért, akkor kipostázzuk a megadott címre.

5. Ha nem kért papír alapú kártyát, akkor e-mailben küldjük el az utalvány kódját, melyet a webáruházban tud beváltani, úgy hogy vásárlásakor a Kupon kód mezőbe beírja a kódot. Az ajándékutalvány az adott összegben egyszeri vásárlásra jogosít fel, készpénzre nem váltható és kisebb összegű vásárlás esetén nem áll módunkban a fennmaradó összeget visszautalni.

A kupon érvényességi ideje a vásárlástól számított 1 év!

 

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Zengővárkony, 2019. 08.14.

 

2019. Augusztus 17.