Acélos fűzők

Felhasználási feltételek

 

A Vevõ kijelenti, hogy a www.fuzok.hu honlapon található internetes áruház használata előtt megismerte és elfogadta az alábbi feltételeket:

 

Termékinformációk

Az internetes áruházban szereplő termékekkel kapcsolatos árakra, raktárkészletre és adatokra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, az Üzemeltető a változtatás jogát fenntartja. A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, tehát már tartalmazzák a 27%-os Áfá-t.
Az akciós áru termékek kedvezményes árára már nem vehető igénybe semmilyen további kedvezmény, mint pl. kuponkedvezmény vagy törzsvásárlói kedvezmény.
Ha a weboldal rendszer technikai hibájából adódóan rosszul kerül megállapításra az ár vagy a Vásárló olyan termékre érvényesíti kuponkedvezményét vagy törzsvásárlói kedvezményét, melyre az nem vonatkozik, akkor az Üzemeltető ezt emailben jelzi a Vásárlónak és fenntartja a jogot a helyes ár megállapítására.

A weboldal rendszer technikai hibájából eredő téves ára esetében (nyilvánvalóan rossz ár, pl. 1 Ft) az üzemeltető fenntartja a jogot a helyes ár megállapítására.


MEGRENDELÉS

A vásárló az internetes áruház megrendelési formanyomtatványának kitöltésével és annak elküldésével a formanyomtatványban az általa megadott árut / árukat megrendelte. Az Üzemeltető a megrendelést e-mailben igazolja vissza, és tájékoztatja a vásárlót a fizetési feltételekről, a kiszállítás módjáról, időpontjáról és annak díjáról.

Raktárkészleten lévő áru

Raktárkészletes termékek postázása a rendelés és a vételár (+szállítási költség) számlánkra történő beérkezésének másnapján történik, de legfeljebb 2 napon belül.

A raktárkészleten lévő fűzőinket természetesen fel lehet próbálni, ha személyesen eljön hozzánk. Budapesti próbálási lehetőség is van. A pontos budapesti próba időpontokat Facebook oldalunkon tesszük mindig közzé.

Raktárkészleten nem lévő áru

Legtöbb termékünk  nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján (fazon, méret, szín)  szerezzük be külföldi Partnerünktől. Megrendelésünket a külföldi Partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és a postaköltség megfizetésre került. A rendelések leadása fűzőtípusoktól függően hetente vagy kéthetente esedékes. Kérjük vegye tehát figyelembe, hogy a fizetés beérkezése utáni következő rendelésbe kerül bele az Ön terméke. Ha tehát éppen lemaradt a heti rendelésleadás időpontjáról, akkor ez eredményezhet csúszást a szállításban, mivel a rendelése áttevődik a következő hétre. Ettől az időponttól számítva az alábbi szállítási idők az irányadók:

  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 nap.
  • Acélmerevítős fűzőink esetében a gyártótól való rendelés hosszabb ideig tart 3-4 hét.

Természetesen igyekszünk minden rendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni!

Bizonyos esetekben akár 1 hét alatt is tudunk szállítani rendelésre, ha az adott áru raktáron van a beszállítónknál. Ha sürgős szállítást szeretne, kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken mielőtt rendelne! További információk a gyorspostás rendelésről itt >>

 

Bizonytalan vagy az előre fizetés miatt? Megértjük. Termékeinket a Vaterán is árusítjuk, természetesen magasabb árakon, mint itt a weboldalunkon. Viszont a visszajelzéseinket elolvashatod, így talán eloszlatjuk benned a kételyeket!

SENSUAL CORSET Vatera vásárlói visszajelzések>>

 

SZÁLLÍTÁS

A megrendelt terméket az alábbi módokon kaphatod meg:

  • Szállítás a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával.

  • Utánvéttel nem szállítunk (amikor a futárnak fizet a csomag átvételekor)!
  • Minden küldeményünk értékbiztosított és nyomon követhető! A küldemény postázásáról emailben tájékoztatnunk, melyben a csomag számát is elküldjük. A posta is sms-ben tájékoztat a csomaggal kapcsolatban.
    A Postai Nyomkövető Rendszert itt éred el >>
  • A küldeményeket a Magyar Posta MPL Futárszolgálatának üzleti csomag szolgáltatásával szállítjuk 1 vagy 2 napos időgaranciával. Átvételre három lehetőséget kínálunk: házhoz szállítás, postán maradó küldemény, MOL PostaPont átvétel.

    - Házhoz szállítás: Ha házhoz szállítással kéred a küldeményt, akkor a futár munkaidőben (8-17 óra között) próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Lehetőség szerint olyan címet adj meg, ahol munkaidőben tartózkodik valaki, aki átveszi a küldeményed. Ha ez nem megoldható, akkor jobb választás a postán maradó küldemény, lásd lejjebb! Kérjük tehát vedd figyelembe, hogy késedelmes kézbesítést okozhat, ha a futár nem talál a megadott címen munkaidőben senkit és így nem tudja átadni a csomagot.

    - Postán maradó küldemény: Ha postán maradóra kéred a küldeményt, akkor a rendelés leadásakor az első lépésben a "Hozzáad egy új szállítási címet"-re kattintva tudod megadni annak a postának a címét ahová a küldeményt kéred. Kérjük, hogy a posták címéről a Magyar Posta honlapján tájékozódj! Ha nem adsz meg konkrét postát csak a lakcímed és nem tudunk elérni emailben vagy telefonon címegyeztetés miatt, akkor az adott település főpostájára címezzük a küldeményt és ott tudod átvenni. A postán maradó küldeményért személyesen kell bemenned a megadott postára. A postán maradó küldeményt 10 munkanapig tudod átvenni az adott postán, utána visszaküldik hozzánk!

    - MOL PostaPont átvétel: Ha MOL PostaPont-ra kéred a küldeményt, akkor a rendelés leadás első lépésben a "Hozzáad egy új szállítási címet"-re kattintva tudod megadni annak a MOL PostaPont-nak  a címét ahová a küldeményt kéred. A küldeményért személyesen kell bemenned a MOL PostaPont-ra. A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomag 10 munkanapon keresztül vehető át. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta.
    A MOL PostaPontok listáját itt találod >>

  • Más egyéb postai extra szolgáltatás (szombati kézbesítés, tértivevény, plussz értékbiztosítás) is a Vevő rendelkezésére áll, ezek költségeit is a Vevő állja. Ha postai extra szolgáltatást szeretnél igénybe venni, akkor kérjük ezt előre jelezd.

  • A termékek csomagolása diszkrét, kívülről nem felismerhető, hogy mi van a küldeményben.

  • Tájékoztatásképpen a szállítási díjról: Egy db termék (bármilyen fűző vagy szoknya) vásárlásakor az 1.000 g-os súlykategória díjszabását, 680 Ft-ot számolunk fel, ha postán maradó küldeményként kéred vagy házhoz szállítva 850 Ft.


HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS MOL POSTAPONT POSTÁN MARADÓ
Súly MPL Futár
2 napos időgarancia
MPL Futár
1 napos időgarancia
MPL Futár
2 napos időgarancia
MPL Futár
1 napos időgarancia
MPL Futár 2 napos időgarancia MPL Futár 1 napos időgarancia
1-1.000 g 850 Ft 940 Ft 770 Ft 850 Ft 680 Ft 760 Ft
1.001-2.000 g 920 Ft 1.020 Ft 840 Ft 920 Ft 750 Ft 810 Ft
2-10 kg 1.300 Ft 1.450 Ft 1.200 Ft 1.300 Ft 1.050 Ft 1.200 Ft

 

  • 26.000 Ft feletti vásárlás esetén a postázás ingyenes (MPL Futárszolgálattal)!
  • Személyes átvételre van lehetőség Budapesten fűzőszalonunkban a fűzőpróbák alkalmával. A weboldalon rendelt áruk esetében csak a RAKTÁRON lévő termékeket lehet átvenni a budapesti szalonban díjmentesen! Ha a termék nincs raktáron és rendelni kell, akkor csak postai úton van módunkban szállítani. Ha személyesen veszed át a terméket, akkor próbalehetőséget biztosítunk.

  • Raktáron lévő árut a vételár és a postaköltség beérkezését követő 1-2 munkanapon belül postázzuk.

  • Raktáron nem lévő termékek esetén a várakozási idő divatfűzők esetén kb. 10-14 nap. Acélmerevítős fűzőink esetében a gyártótól való rendelés hosszabb ideig tart, kb. 3-4 hét.

  • Az esetleges postai szállítás késésével kapcsolatban sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, ez a Magyar Posta hatáskörébe tartozik.

 

FIZETÉSI MÓDOK

Vevő a megrendelés ellenértékét és a szállítási díjat az alábbi módokon fizetheti meg:

  • Az Üzemeltető bankszámlájára történő előzetes készpénzbefizetéssel vagy átutalással (a szállítás a fizetés teljesítését követően történik).

  • Bankkártyával a Simple rendszerén keresztül

A biztonságos online bankkártyás fizetés a Simple magyar nyelvű felületén keresztül történik. A Simple felületén keresztül történő fizetés 100%-ig biztonságos, a bankkártya adatai nem kerülnek elmentésre. Nincs tranzakciós jutalék felszámolás, a Vásárló annyit fizet, amennyit a webáruházban vásárolt. A Simple-el gyorsan és biztonságosan, magyar nyelvű kezelőfelszínen fizethet webáruházunkban, az alábbi egyszerű lépéseket követve:

  • A rendelés leadása után megjelenő oldalon jóvá kell hagynod a Simple felhasználási feltételeit úgy, hogy a négyzetet kipipálod. Ezután a Simple fizetési oldalára leszel átirányítva.
  • Töltsd ki a szükséges mezőket (kártyaszám, lejárati dátum, tulajdonos neve, CVV kód).
  • Erősítsd meg a fizetést.

Simple
Elfogadott kártyák: MasterCard, Visa, Maestro, American Express


További részletes információkat a Simple-ről az alábbi tájékoztatóban ITT olvashatsz >>

  • Paypal fiókkal a Paypal rendszerén keresztül - angol nyelvű
    A Paypal felületén keresztül történő fizetés 100%-ig biztonságos, a bankkártya adatai nem kerülnek elmentésre.

    Elfogadott kártyák: MasterCard, Visa, Discover, American Express.
    Bankkártya

Ha a rendelés leadásánál a Paypal fizetést választotta, akkor a rendszer át fogja irányítani a rendelés jóváhagyása után a Paypal biztonságos fizetési felületére, a kezelőfelszín nyelve angol. Ezután két lehetőség közül választhat. Ha van Paypal regisztrációja, akkor jelentkezzen be. Ha nincs Paypal regisztrációja, akkor az alsó "Don't have a Paypal account" linkre kattintva vendégként lép be és megadhatja a bankkártya adatait.

  • Rózsaszín postai csekken címünkre.

  • Személyes áruátvétel esetén készpénzfizetéssel a telephelyen.

Legtöbb termékünk  nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján (fazon, méret, szín)  szerezzük be külföldi Partnerünktől. Megrendelésünket a külföldi Partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és a postaköltség megfizetésre került. Ettől az időponttól számítva, terméktől függően kb. 1-4 hét múlva érkezik meg a megrendelt termék és kerül kipostázásra a Vevőhöz.

Bizonytalan vagy az előre fizetés miatt? Megértjük. Termékeinket a Vaterán is árusítjuk, természetesen magasabb árakon, mint itt a weboldalunkon. Viszont a visszajelzéseinket elolvashatod, így talán eloszlatjuk benned a kételyeket!

SENSUAL CORSET Vatera vásárlói visszajelzések>>

 


CSERE

Nem jó a rendelt fűző mérete, esetleg a fazonnal van problémád? Ha cserélni szeretnél, akkor az alábbiakat kell tenned!

Méret- vagy fazonprobléma esetén a cserére vonatkozó igényedet  e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentened. A csere jelzésére az átvételt követő 5 munkanapban van lehetőséged. A kicserélendő terméket a vevőnek saját költségére kell hiánytalanul és sérülésmentesen az Üzemeltető címére visszajuttatnia. A Vevő elfogadja, hogy az új cseretermék beszerzése akár 2-4 hetet is igénybe vehet. Az új cseretermék újbóli postázási költségét átvállaljuk a Vevőtől, abban az esetben, ha a rendelés leadásakor méreteit egyeztettük és javaslatunkat a megfelelő méretre a Vevő elfogadta. Továbbá az ingyenes csere esetén a csereterméket cégünk postán maradó küldeményként szállítja, tehát a postán tudod átvenni. Ha mindenképp házhoz szállítást kérsz, akkor a cseretermék postaköltségét nem tudjuk átvállalni. Az ingyenes cserelehetőség csak egyszer vehető igénybe!
Az ingyenes cseretermék postázása alól kivétel, ha csak akciós terméket vásárol valaki vagy a rendelés értéke nem éri el az 5.000 Ft-ot. Ezekben az esetekben a csere oda-vissza postaköltsége a Vevőt terheli.
Ha a rendelés leadásakor méretegyeztető megkeresésünkre a Vevő nem reagál, akkor a cseretermék ismételt postaköltsége a Vevőt terheli.

Csere menete összefoglalva:

  • Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy egyeztessük a csereterméket.
  • Kérjük, hogy ajánlottan postázd vissza címünkre a kicserélendő terméket hiánytalanul, eredeti fóliás csomagolásában (csomagolás, címke).
    Postacím:
    Sensual Corset Kft.
    7720 Zengővárkony
    Zrínyi M. u. 2/c
  • Ha a rendelésed leadása után egyeztettük a méretet, akkor az újbóli postázási díjat cégünk állja, a fent leírt kritériumok szerint. Az ingyenes cserekedvezmény csak egyszer vehető igénybe! Ha nem történt meg a méretegyeztetés, akkor kérjük, hogy az ismételt postázás költségét utald át.
  • Ha megérkezett a cseretermék, akkor tájékoztatunk, hogy mikor tudjuk az új terméket postázni számodra.

Gyári hibás vagy téves termék cseréje

Ha véletlenül gyári hibás a termék vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, akkor haladéktalanul, amint kibontottad a csomagot vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken. A legjobb, ha tudsz fotót küldeni a hibáról. Miután egyeztettünk veled a továbbiakról, a hibás terméket ingyenesen vissza tudod küldeni számunkra és mi amint lehet szintén ingyenesen elküldjük neked a megfelelő terméket.

 


ELÁLLÁSI JOG

Nem az elképzeléseidnek megfelelő a fűző? Sajnálattal vesszük és ebben az esetben élhetsz az elállás jogával, az alábbiaknak megfelelően.

A hatályos jogszabályok szerint, online vásárlás esetén minden vevőnek a vásárlástól (postai átvételtől) számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik (kivéve a "Menyasszonyi fűzők kategória" termékeit), ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az Üzemeltetőhöz. Kérjük, hogy a nyugtát/számlát is juttasd vissza a termékkel együtt! Nyugta/számla nélkül nem áll módunkban elfogadni a visszavételt. Elállásra vonatkozó igényed e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentened.

  • A telephelyünkön (budapesti szalon) megtekintett és személyesen megvásárolt termékekre az elállási jog nem vonatkozik!

  • A menyasszonyi fűzőkre addig érvényes az elállási jog, amíg azokat a Vevő nem fizette ki. Ha a fűzőt a vevő kifizette és számára megrendeltük, illetve már kipostáztuk, akkor már csak cserével élhet. A menyasszonyi fűzőket visszavásárolni és a vételárat megtéríteni nem tudjuk!

  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal (mindenképp regisztrált küldeményként) küldöd vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 15 napon belül visszautaljuk az összeget a Vevő által megadott bankszámlaszámra.

  • A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Elállás esetén tehát a postaköltséggel csökkentett vételárat utaljuk vissza a Vevőnek. Ha a vásárláskor nagyobb összegben rendeltél és ingyenes postázást biztosítottunk számodra, akkor elállás esetén szintén a postaköltséggel csökkentett végösszeget térítjük meg.

  • Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, használatmentesen, sérülésmentesen az Üzemeltető részére visszajuttatni, az Üzemeltető nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a Vevő költségére.

  • Amennyiben a termékről felbontás után a postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a Posta által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

 

KEDVEZMÉNYEK

Azon vásárlóink, akik elérik az 50.000 Ft-os összeget vásárlásaikkal, automatikusan törzsvásárlói státuszba kerülnek és 5% kedvezményt kapnak minden ezt követő vásárlásukra. Az 50.000 Ft-os határt nem egy vásárlás alkalmával kell meghaladni, hanem folyamatosan több rendelés esetére vonatkozik.
Felhívjuk törzsvásárlóink figyelmét, hogy az 5% kedvezmény csak a teljes áru termékekre vonatkozik, az akciós termékekre nem vehető igénybe további 5% kedvezmény! Kérjük, hogy ha akciós terméket szeretnél törzsvásárlóként vásárolni, akkor mielőtt fizetnél várd meg visszaigazolásunkat a pontos árról, mert sajnos a weboldal rendszere automatikusan minden termékre érvényesíti az 5% kedvezmény. Megértésedet köszönjük!

 
Videóink a YouTube-on!
Képeink a Pinterest-en!
Találkozzunk a  Facebook-on
Kövess a Twitter-en

Weboldalunk sütiket „Cookies” használ az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint. ITT .

Elfogadom, hogy az oldal Cookies-t alkalmaz.