Acélos fűzők

Elállási jog

Nem az elképzeléseidnek megfelelő a fűző? Ssajnálattal vesszük és ebben az esetben élhetsz az elállás jogával, az alábbiaknak megfelelően.

A hatályos jogszabályok szerint, online vásárlás esetén minden vevőnek a vásárlástól (postai átvételtől) számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik (kivéve a "Menyasszonyi fűzők kategória" termékeit), ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az Üzemeltetőhöz. Kérjük, hogy a nyugtát/számlát is juttasd vissza a termékkel együtt! Nyugta/számla nélkül nem áll módunkban elfogadni a visszavételt. Elállásra vonatkozó igényed e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentened.

  • A telephelyünkön megtekintett és személyesen megvásárolt termékekre az elállási jog nem vonatkozik!

  • A mennyasszonyi fűzőkre addig érvényes az elállási jog, amíg azokat a Vevő nem fizette ki. Ha a fűzőt a vevő kifizette és számára megrendeltük, illetve már kipostáztuk, akkor már csak cserével élhet. A menyasszonyi fűzőket visszavásárolni és a vételárat megtéríteni nem tudjuk!

  • Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal (mindenképp regisztrált küldeményként) küldöd vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 15 napon belül visszautaljuk az összeget a Vevő által megadott bankszámlaszámra.

  • A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Elállás esetén tehát a postaköltséggel csökkentett vételárat utaljuk vissza a Vevőnek. Ha a vásárláskor nagyobb összegben rendeltél és ingyenes postázást biztosítottunk számodra, akkor elállás esetén szintén a postaköltséggel csökkentett végösszeget térítjük meg.

  • Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, használatmentesen, sérülésmentesen az Üzemeltető részére visszajuttatni, az Üzemeltető nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a Vevő költségére.

  • Amennyiben a termékről felbontás után a postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a Posta által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

 
Videóink a YouTube-on!
Képeink a Pinterest-en!
Találkozzunk a  Facebook-on
Kövess a Twitter-en

Weboldalunk sütiket „Cookies” használ az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint. ITT .

Elfogadom, hogy az oldal Cookies-t alkalmaz.