Acélos fűzők

Csere

Nem jó a rendelt fűző mérete, esetleg a fazonnal van problémád? Ha cserélni szeretnél, akkor az alábbiakat kell tenned!

Méret- vagy fazonprobléma esetén a cserére vonatkozó igényedet  e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentened. A csere jelzésére az átvételt követő 5 munkanapban van lehetőséged. A kicserélendő terméket a vevőnek saját költségére kell hiánytalanul és sérülésmentesen az Üzemeltető címére visszajuttatnia. A Vevő elfogadja, hogy az új cseretermék beszerzése akár 2-4 hetet is igénybe vehet.
Az új cseretermék újbóli postázási költségét átvállaljuk a Vevőtől, abban az esetben, ha a rendelés leadásakor méreteit egyeztettük és javaslatunkat a megfelelő méretre a Vevő elfogadta. Továbbá az ingyenes csere esetén a csereterméket cégünk postán maradó küldeményként szállítja, tehát a postán tudod átvenni. Ha mindenképp házhoz szállítást kérsz, akkor a cseretermék postaköltségét nem tudjuk átvállalni. Az ingyenes cserelehetőség csak egyszer vehető igénybe!

Az ingyenes cseretermék postázása alól kivétel, ha csak akciós terméket vásárol valaki vagy a rendelés értéke nem éri el az 5.000 Ft-ot. Ezekben az esetekben a csere oda-vissza postaköltsége a Vevőt terheli.
Ha a rendelés leadásakor méretegyeztető megkeresésünkre a Vevő nem reagál, akkor a cseretermék ismételt postaköltsége a Vevőt terheli.

Csere menete összefoglalva:

  • Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk, hogy egyeztessük a csereterméket.
  • Kérjük, hogy ajánlottan postázd vissza címünkre a kicserélendő terméket hiánytalanul, eredeti fóliás csomagolásában (csomagolás, címke).
    Postacím:
    Ujfalusi Gabriella, Budapest 71 Posta
    1401 Budapest
    Városligeti fasor 1.

  • Kérjük tűntesd fel a csomagon, hogy "POSTÁN MARADÓ"!
  • Ha a rendelésed leadása után egyeztettük a méretet, akkor az újbóli postázási díjat cégünk állja, a fent leírt kritériumok szerint. Az ingyenes cserekedvezmény csak egyszer vehető igénybe! Ha nem történt meg a méretegyeztetés, akkor kérjük, hogy az ismételt postázás költségét utald át.
  • Ha megérkezett a cseretermék, akkor tájékoztatunk, hogy mikor tudjuk az új terméket postázni számodra.

Gyári hibás vagy téves termék cseréje

Ha véletlenül gyári hibás a termék vagy nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, akkor haladéktalanul, amint kibontottad a csomagot vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken. A legjobb, ha tudsz fotót küldeni a hibáról. Miután egyeztettünk veled a továbbiakról, a hibás terméket ingyenesen vissza tudod küldeni számunkra és mi amint lehet szintén ingyenesen elküldjük neked a megfelelő terméket.

 
Videóink a YouTube-on!
Képeink a Pinterest-en!
Találkozzunk a  Facebook-on
Kövess a Twitter-en

Weboldalunk sütiket „Cookies” használ az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint. ITT .

Elfogadom, hogy az oldal Cookies-t alkalmaz.